Введення в експлуатацію
Консультації у сфері банківського права
Ліквідація
Узаконення нерухомості
Ліцензії та дозволи
Судовий захист
Держрегістрація, реорганізація
Консультації у сфері оподаткування
БТІ, супровід будівництва
Послуги адвоката

Узаконення нерухомості

Терміни та вартість послуги можна переглянути в нашому прайсі.

Більшість власників з тієї або іншої причини не влаштовує планування їхніх квартир, тому багато з них на сьогоднішній день мають переплановане житло. Частина власників самі перепланували свої володіння, інша ж частина успадкувала квартиру, будинок або ж інше приміщення з переплануванням від попередніх господарів. При цьому більшість з них не зібрали своєчасно пакет необхідних документів і не узаконили перепланування квартири або іншого об’єкта нерухомості. Для успадкувавших таку нерухомість питання легалізації так само проблематичне, але не є критичним поки не виникне потреба продажу або відчуження. Це й не дивно, адже легалізація перепланування або узаконення, а саме сам процес збору документів для перепланування квартири займає від одного до півтора років, до цього ще необхідно додати фінансові витрати. А при самостійному будівництві кількість інстанцій, які необхідно відвідати, здатне просто ввести в глибоку депресію. Саме тому і виник такий термін, як самовільне будівництво (самобудова), і відповідно узаконення або легалізація такого після закінчення будівельних робіт.

Коротенько опишемо, як здійснюється узгодження перепланування в ідеалі, точніше сказати, як це передбачено законодавством.
Для кожної зміни перепланування квартири необхідно пройти всі етапи дозвільної системи. І якщо таке незначне питання як установка дверей або вікон ще можна вирішити на рівні власника будинку або ЖЕКу, то прокладка проводки, технічні роботи з трубами або ж з газовою плитою зажадає обов’язкового отримання дозволу від енергетиків, газовиків та водоканалу відповідно.
Отже: дозвіл на проведення робіт видає райдержадміністрація (РДА), але ще до звернення до них власнику необхідно отримати письмову згоду всіх мешканців квартири, сусідів по площадці й тих, які проживають поверхом вище і нижче. Отримавши попередню згоду власника будинку або ж його представника ці документи разом з копіями документів на квартиру необхідно направити в РДА для отримання дозволу.
Але, впринципі, можна і не чекати дозволу РДА на розробку проекту, так як цей документ знадобиться тільки при зверненні до державних проектих організацій. На сьогоднішній день існує безліч приватних проектних фірм, що мають ліцензію, які за певну винагороду розробляють проекти будь-якої складності. Вартість послуг становитиме від 1000 гривень за найпростіші зміни.
Наступним етапом буде узгодження розробленого проекту з усіма установами і відомствами, чиї інтереси зачіпаються при проведенні перепланування: органи пожежного нагляду, санепідемстанція і ряд інших місцевих органів управління. Ціна такого узгодження в кожній організації буде коливатися від 50 до 700 гривень, терміни - від одного дня до декількох місяців.
Після отримання всіх віз проект слід надати в державну експертну установу, в Києві це - Київдержекспертиза. За результатом експертизи робиться висновок, якщо ж експерт вирішить, що запропоновані зміни можуть спричинити негативні наслідки, заявнику запропонують внести зміни. У разі, коли такі зміни несуть трансформацію вже узгоджених комунікацій, - такий проект знову буде потрібно погоджувати у відповідних органах і відомствах. Як показує практика, майже кожен проект, представлений на експертизу, вимагає доопрацювання. Вартість експертизи складе від 200 до 500 гривень.
Отримавши позитивний висновок, узгоджений проект в черговий раз подається в РДА. Отримавши дозвіл на проведення робіт можна приступити до вибору організації, яка і зробить перепланування. При виборі будівельників не слід забувати, що приймати проведене перепланування буде державна комісія. Акт прийому робіт держкомісією власник нерухомості знову надає в РДА, яка і буде вносити зміни в документи по квартирі.
Зі зміненими документами власник перепланованої квартири звертається до БТІ, де йому буде видана нова довідка-характеристика. Після її отримання перепланування буде вважатися узаконеним.
Зазначена процедура з усіма її етапами узгодження займає від шести місяців і може затягнутися до півтора років.
Узгодження або узаконення самовільного будівництва (самобудови) відрізняється ще більшими фінансовими витратами, а ще тратою часу, який буде потрібен на додаткові візити до структури та установи описані вище.
Таким чином, при переплануванні квартири можна зібрати всі дозволи на проведення робіт і пройти всю процедуру. Чи існують інші варіанти вирішення даної проблеми? Варіантів існує декілька: узаконити перепланування квартири або легалізувати ту ж самобудову задніми числами, або ж просто платити хабарі при продажі нерухомості.
У випадку узаконення перепланування квартири заднім числом господар змушений вносити періодично гроші в різні фонди, таким чином, отримуючи візи чиновника тієї чи іншої держструктури. При другому варіанті ніякі відомства просто не повідомляються про проведене перепланування, і питання може стати ребром тільки у випадку необхідності продажу, застави, бажання зробити дарування або ж іншої операції з відчуження об’єкта нерухомості. У цьому випадку, спеціалізовані контори допоможуть з узаконенням, але за таку послугу доведеться викласти кругленьку суму. На сьогоднішній день вона може доходити до 10 тис. у. о.
Найдієвіший варіант в такому випадку це узаконення перепланування квартири або легалізації об’єктів нерухомості шляхом звернення до суду, який став останнім часом досить популярним. І, незважаючи на те, що такий метод не завжди можна застосувати в кожному конкретному випадку, а скоріше навпаки, його сміливо слід виділити як найбільш оперативний, а головне законний і правовий метод узаконення або легалізації об’єктів нерухомості.

Ми пропонуємо:

  • Узаконення (легалізація) перепланувань квартир, в тому числі, мансард, балконів;
  • Узаконення (легалізація) перепланувань в інших житлових і нежитлових приміщеннях;
  • Узаконення (легалізація) перепланувань для продажу, для оформлення права власності (з поданням у суді);
  • Узаконення (легалізація) будівництва, реконструкції житлових об’єктів нерухомості (самовільного будівництва - самобудов);
  • Введення в експлуатацію.
Послуги надаються «під ключ» - з реєстрацією права власності в БТІ включно. Розглядаємо замовлення з будь-яких регіонів України. Максимально короткі терміни виконання робіт.

Для того, щоб скористатися нашими послугами, ви повинні мати на руках наступні документи:
  • документи, що підтверджують особу;
  • правовстановлюючий документ;
  • технічний паспорт (новий з відміткою про наявність не узаконених перепланувань);
  • додаткові документи в кожному індивідуальному випадку.
 

 



версія для друку

25.07.2012
Звернення стягнення на предмет застави можливо лише за рішенням суду.
28.02.2012
Де потрібно буде реєструвати право власності на нерухоме майно у 2012 році?
30.11.2011
Банки вибиватимуть борги за новими правилами
08.04.2011

29.11.2012
Схема створення штучної підсудності за допомогою договору поруки, укладеного без відома боржника
17.11.2012
Сам собі банкрут: аналіз законопроекту про банкрутство фізичних осіб
17.11.2012
Реформування у сфері реєстрації права власності на нерухоме майно
30.11.2011
 


Хостинг сайтов